دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

انواع زبان های برنامه نویسی اندروید

اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ

انواع زبان های برنامه نویسی اندروید

۳۵ بازديد

به طور خلاصه ، برنامه های گوشی های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند. از آنها می توان برای ایجاد ارتباط ، به دست آوردن اطلاعات یا برای سرگرمی استفاده کرد و در حالی که ایجاد یک برنامه هوشمند نیز جالب است اما سختی های خاص خود را نیز دارد ، به خصوص در انتخاب زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان مناسب .

 

به طور خلاصه ، برنامه های گوشی های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند. از آنها می توان برای ایجاد ارتباط ، به دست آوردن اطلاعات یا برای سرگرمی استفاده کرد و در حالی که ایجاد یک برنامه هوشمند نیز جالب است اما سختی های خاص خود را نیز دارد ، به خصوص در انتخاب زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان مناسب .
آموزش وردپرس در اصفهان

جاوا
جاوا زبان رسمی توسعه برنامه اندرویدی است و به همین دلیل ، پرکاربردترین زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان نیز هست . بسیاری از برنامه های موجود در فروشگاه Google Play با جاوا ساخته شده اند و همچنین پشتیبانی شده ترین زبان توسط گوگل است . علاوه بر همه اینها ، جاوا دارای یک انجمن آنلاین عالی برای پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکلی است .
در کل ، جاوا یک زبان عالی برای تجربه لذت کامل توسعه برنامه Android است . با این حال ، ممکن است کمی برای افراد مبتدی که ترجیح می دهند با چیزی ساده تر شروع کنند و سپس به آن برگردند ، کمی پیچیده باشد .
کوتلین
Kotlin یک زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان است که ممکن است به عنوان جایگزینی برای جاوا برای توسعه برنامه Android استفاده شود . کوتلین می تواند با جاوا همکاری کند و در دستگاه مجازی جاوا نیز اجرا می شود .
Kotlin در مقایسه با جاوا برای مبتدیان بسیار ساده تر و همچنین می تواند به عنوان “نقطه ورود” برای توسعه برنامه های اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد .
C++
C++ را می توان با استفاده از کیت توسعه بومی Android (NDK) برای توسعه برنامه Android استفاده کرد .
در حالی که C ++ در برخی موارد برای توسعه برنامه Android مفید است ، راه اندازی آن بسیار مشکل تر است و بسیار انعطاف پذیر است . همچنین ممکن است به دلیل افزایش پیچیدگی منجر به اشکالات بیشتری شود . بنابراین ، بهتر است از جاوا در مقایسه با C ++ استفاده شود زیرا سود کافی برای جبران تلاش های مورد نیاز را ندارد.
C #
C # کاملاً شبیه جاوا است و بنابراین برای توسعه برنامه اندرویدی ایده آل است. مانند جاوا ، C # همچنین دارای رابط کاربری تمیزتر و ساده تری نسبت به Java است که کدنویسی را با آن نسبتاً آسان تر می کند .
پیش از این ، بزرگترین نقطه ضعف C # این بود که می توانست تنها با استفاده از فریم ورک .NET Framework روی سیستم های ویندوز کار کند. با این حال ، این مشکل توسط Xamarin.Android به کار گرفته شد که یک اجرای متقابل از زیرساخت های زبان مشترک است . اکنون می توانید از ابزارهای Xamarin.Android برای نوشتن برنامه های بومی Android و به اشتراک گذاری کد در چندین سیستم عامل استفاده کنید .
C # یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی اندروید در اصفهان هست .
پایتون
پایتون را می توان برای توسعه برنامه Android استفاده کرد حتی اگر Android از توسعه بومی Python پشتیبانی نکند . این کار با استفاده از ابزارهای مختلفی انجام می شود که برنامه های پایتون را به بسته های Android تبدیل می کنند که می توانند در دستگاه های اندرویدی اجرا شوند .
کرونا
Corona یک کیت توسعه نرم افزار است که می تواند برای توسعه برنامه های اندرویدی با استفاده از Lua استفاده شود. این دو حالت عملیاتی دارد ، یعنی Corona Simulator و Corona Native. از Corona Simulator برای ساخت مستقیم برنامه ها استفاده می شود در حالی که Corona Native برای ادغام کد Lua با یک پروژه Android Studio برای ساخت یک برنامه با استفاده از ویژگی های بومی مورد استفاده قرار می گیرد .
HTML  ، CSS ، JavaScript
برنامه های Android با استفاده از HTML  ، CSS و JavaScript با استفاده از چارچوب Adobe PhoneGap که توسط آپاچی کوردووا تهیه شده است ، ایجاد می شوند. چارچوب PhoneGap اساساً به استفاده از مهارت های توسعه وب می دهد تا برنامه های ترکیبی ایجاد کند که از طریق “WebView” نشان داده می شوند اما مانند یک برنامه بسته بندی شده اند .
اصلی ترین زبان آموزش برنامه نویسی در اصفهان زیان جاوا می باشد .

برنامه نویس شدن و برنامه نویسی صرف نظر از هر موضوعی، مقوله ای است که تا زمانی که علاقه و عشق به آن وجود نداشته باشد کسی وارد آن نمی‌شود. از طرفی دیگر اگر کسی بدون علاقه ی کافی وارد حوزه برنامه نویسی شود، حتما با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد که همه ی آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا پشتکار و تلاش کافی برای پیشرفت در این زمینه را از دست بدهد، در ادامه به معرفی برخی از این مشکلات خواهیم پرداخت:

1. علاقه نداشتن به برنامه نویسی

اولین و بزرگترین اشتباه یک شخص، ورود به حوزه ای است که به آن علاقه ای ندارد. شاید افراد زیادی را دیده باشید که به دلیل موقعیت اجتماعی و یا کسب درآمدی بهتر حوزه ی کاری خود را عوض می‌کنند و از شاخه ای به شاخه ی دیگر می‌پرند. اما اشتباه نکنید، برنامه نویسی مهارتی است که برای یادگیری و تقویت آن نیاز به زمان و پشتکار است که این موارد بدون داشتن علاقه ی کافی برای شما میسر نمی‌شود. همچنین بهتر است به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

کسی که به برنامه نویسی علاقه مند است هر روز که از خواب بیدار می‌شود تا زمانی که می‌خواهد بخوابد، حتی در زمان خواب هم به برنامه نویسی فکر می‌کند و تمام حواس و تمرکز خود را برای پیدا کردن بهترین راه حل برای برنامه‌های خود جمع می‌کند. شخصی که عاشق برنامه نویس است هر روز که بر سر کار می‌رود آن روز برایش یک روز عالی در بهشت است و نه یک روز عذاب آور که به اجبار به محل کار رفته است. این شخص همیشه به برنامه نویسی در مرحله اول به دید یک تفریح شیرین و لذت بخش نگاه می‌کند تا اینکه صرفا از آن به عنوان شغلی برای کسب درآمد و گذران زندگی یاد کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.